Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Bij Dstny geloven we dat sterke communicatie de basis vormt voor uitzonderlijk werk.
Als internationale koploper in hybride werkoplossingen maken wij het voor KMO's moeiteloos om te verbinden, samen te werken en te groeien ongeacht waar het werk plaatsvindt.
Onze oplossingen brengen echte mobiliteit, naadloze integraties en de kracht van AI samen, zodat zowel klanten als medewerkers altijd kunnen rekenen op een optimale ervaring.
Of je nu werkt via je smartphone, laptop, vaste telefoon of onze innovatieve integraties: Dstny is altijd en overal bereikbaar via jouw favoriete interface.
Vanuit ons hoofdkantoor in Brussel en met meer dan 1.000 collega’s in 8 landen ondersteunen we wereldwijd ruim 4 miljoen gebruikers.
Samen bouwen we aan de toekomst van werk.
Maak het verschil bij Dstny en werk mee aan innovatie in hybride werken.
Over ons
Wij zijn een snel evoluerend en dynamisch bedrijf in een moderne, internationale omgeving. Om ons finance team te versterken, zoeken we een Allround Boekhouder die graag verantwoordelijkheid neemt, houdt van variatie en zich thuis voelt in een hands-on setting waar initiatief telt.
Als Allround Boekhouder ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken. Je ondersteunt de volledige financiële cyclus — van dagelijkse transacties tot rapportering — en werkt nauw samen met collega’s van Group Accounting & Consolidation.
Verantwoordelijkheden
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen
Verwerken van banktransacties en betalingen
Voorbereiden van btw-aangiftes en andere fiscale verplichtingen
Uitvoeren van maand- en jaarafsluitingen
Ad-hoc ondersteuning bij rapportering en analyses
Opvolgen van debiteuren en crediteuren
Beheer van vaste activa en afschrijvingen
Uitvoeren van reconciliaties en ondersteunen bij audit
Meewerken aan procesoptimalisaties binnen Finance
Bachelor Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardige ervaring
Minimaal 2–5 jaar ervaring in een brede boekhoudkundige functie
Grondige kennis van Belgische boekhouding en fiscale regelgeving
Ervaring met een ERP-systeem (Adfinity is een plus)
Nauwkeurig, oog voor detail, gestructureerd en zelfstandig
Hands-on mentaliteit en zin voor verantwoordelijkheid
Goede kennis van Nederlands; kennis van Engels is een must, Frans in een plus
Een gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid en autonomie
Een stimulerende werkomgeving binnen een hecht en professioneel team die als Europees hoofdkantoor werkt in internationale context.
Een uitdagende job in een snel groeiend bedrijf waar je ook zelf kan groeien (met voldoende ruimte voor opleidingen)
Een marktconform salaris, inclusief een milieuvriendelijke bedrijfswagen met tank-/laadkaart of een uitgebreid flexibel mobiliteitsbudget
Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering
Seniority dagen: extra verlofdagen naarmate je anciënniteit (1 dag per 3 jaar, met een maximum van 4 dagen)
Flex Income Plan: bepaal zelf bijkomende voordelen aan de hand van het budget van je 13e maand
Toegang tot Benefits@Work: geniet van tal van kortingen bij bekende merken en winkels
Flexibele werkuren, met de mogelijkheid tot thuiswerk. Want in de digitalisering moeten wij zelf het goede voorbeeld geven, toch?
Een aangename plek om te werken, in een gloednieuw gebouw volledig op maat naar de wensen van onze Destinians
Een top team van collega’s en fijne klanten
Een toffe atmosfeer met geregeld een leuke teambuilding of bedrijfsevent
Altijd verse soep, fruit en lekkere koffie
Ben je overtuigd? Wacht dan niet langer en solliciteer via het onderstaande formulier.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier