Als Technical Support medewerker bij Networking en Voice maak je deel uit van ons Service Team.
Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor de tweedelijnsondersteuning van onze netwerking en Voice oplossingen. Je bent een echte teamspeler die de klant steeds op creatieve wijze vooropstelt...
Je start jouw week met een check van agendapunten, zaken die niet volgens het standaard proces verlopen worden hier besproken.
Je primaire focus zal liggen op het ondersteunen van de medewerkers binnen de organisatie.
Veel van de ondersteuning kan op afstand worden gegeven. Verplaatsingen tussen d...
Destiny is op zoek naar een extreem klantgerichte Service Level Manager. Hij/zij is verantwoordelijk voor het service level management voor onze grootste klanten door de schakel te vormen tussen de operationele teams en onze klanten. De Service Level Manager bij Destiny kent Destiny van binnen en va...
Destiny is op zoek naar een extreem klantgerichte Escalation Manager. Hij/zij is verantwoordelijk voor het escalatiebeheer voor onze klanten en partners. De Escalation Manager bij Destiny kent Destiny van binnen en van buiten en zorgt dat de juiste personen betrokken worden bij de escalaties van onz...
Als Customer Experience Specialist maak je deel uit van ons Support Team in Zaventem. Samen met je teamgenoten ben je verantwoordelijk voor de administratieve eerstelijnsondersteuning van onze cloud-oplossingen. Je bent een echte teamspeler die de klant altijd op creatieve wijze vooropstelt.
Je b...
In deze leidinggevende rol ben je verantwoordelijk voor het team dat UC projecten bij onze klanten, oplevert. Onze klanten situeren zich vooral in de KMO.
Als Manager Unified Communication Dstny je zorgt er mee voor dat onze projecten tijdig en goed opgeleverd worden. Het sturen, coachen en uitbouw...